Slakken in huis???

We hebben een jaren30 woning met een redelijk droge kruipruimte (geen plassen water of vocht oid)
Nu vonden we al een hele tijd bij het schoonmaken onder de kastjes/bankstel slijmsporen, maar dacht dat er misshien wel kwijl was van de hond..

Maar nu vind ik aan het einde van een slijmapoor middenin de eetkamer ineens een dode naaktslak..
Wat betekend dit/hoe komt dit?
En het belangrijkste: hoe kom ik eraf?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ugh jaa ik vind ze zoo vies wij hebben ze ook tijdje gehad maar toen was er veel regen en wij laten de deur altijd open voor de hond maar nu regent t tog nie veel

Antwoorden (1)

Volgens mij is je probleem al opgelost met de vondst van de dode naaktslak. Het lijkt me dat dat de enige wandelaar was in je huis; een keer meegelift in de vacht van de hond of in een nieuwe plant die je aangeschaft hebt onlangs? Want slakken in huis is ongebruikelijk.