Kun je honden eigenlijk kietelen?

De titel zegt het meeste al.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
10.1K

Het beste antwoord

jazeker, bij de pootjes tussen de tenen van een hond zitten haartjes, als je die zachtjes streelt maak je een hond helemaal gek van het gekietel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

ik kan mijn hond wel een soort van kietelen, op een plekje bij zijn flank. Als ik daar kriebel gaat ze heel raar doen met haar pootje en dan gaat ze heel hard kwispelen, dus ik denk dat het wel kan ja :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja hoor
als ik onze hondjes op een bepaalde plaats in de zij "kietel" gaan ze met het achterpootje slaan

dit is een reactie zoals wij zouden gaan lachen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jahoor. Als ik dat bij mijn hondje doe dan doet zij haar mond open :D. En ze gaat met haar pootjes slaan. Een soort reactie.