Weet iemand over welke film ik het heb? Ik weet de titel niet!

Het gaat over een getrouwd stel waarvan de vrouw zelfmoord pleegt waardoor ze in de hel komt. De man gaat dan ook op een gegeven moment dood maar hij komt in de hemel omdat hij normaal dood is gegaan. Hij wil zn vrouw zoeken en als hij erachter komt dat hij in de hemel zit en zij in de hel gaat hij ook naar de hel om haar te zoeken alleen hij komt erachter dat hij haar alleen kan vinden als ze soulmates zijn. Hij denkt dat dat wel zo is en gaat op zoek. Je ziet dan echt de hele hel enzo en als hij haar gevonden heeft zit ze heel depressief in een huis maar komt er niet uit. Als hij op een gegeven moment doordringt komt ze uit het huis ofzo...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

Is het niet toevallig "What dreamscape may come"?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zucht autocorrectie van tegenwoordig :p ik bedoel "what dreams may come