Hoe lang blijft Bacardi goed? Of met andere woorden, Gaat de kwaliteit erop voor of achteruit naar mate de fles ouder wordt?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
21.6K

Antwoorden (3)

Gedistilleerd en zeker met een alcoholpercentage van 40% blijft tientallen jaren goed, zeker als het niet al te warm en vooral niet in te veel licht wordt bewaard.
In tegenstelling tot bewaarwijnen wordt gedistilleerd niet beter met de jaren.

Toegevoegd na 2 minuten:
Die laatste zin geldt voor bewaren op de fles, op het vat kan de kwaliteit wel toenemen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bacardi kan je beter gelijk nuttigen het is beter om het gelijk achterover te slaan. Waarvoor zou je het tientallen jaren bewaren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb pas een fles beerenburger gekregen van ruim 25 jaar oud. Smaakte alsof ik hem net gekocht had. Alleen de kleur was iets verbleekt. Gedestilleerd kan zeer lang bewaard worden .