Welk vlees en welke saus kan ik het beste nemen bij Subway??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.9K

Antwoorden (2)

de vraag is wat je wilt optimaliseren, dat zeg je er niet bij.
stel jezelf die vraag dus even.
wil je de lekkerste? de goedkoopste? de gezondste?
zo gauw je dat weet, kan je er waarschijnlijk zelf al antwoord op geven.
en anders kan je je laten adviseren door de verkoper.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je bedoeld voor je gezondheid, er zijn 6 subs die minder dan 6 gram vet bevatten, die lijken me dus de beste die je kunt nemen.

En zonder saus is dan uiteraard gezonder dan met saus.

Hieronder een link naar de 6 subs onder de 6 gram vet:

http://www.subway.nl/nederlands/layouts/subsonder/