Waar allstars te bestellen ?

Oftewel, een winkel waar ik zeg: Deze staan op de site van converse, die wil ik hebben in deze kleur en maat. Merci voor de hulp!

Ps: nikste marktplaats of eBay. Heb een bepaald model en kleur en maat. Die ga ik niet op marktplaats of eBay vinden ( maat 48 )

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

Www.converse.com
Dacht ik;$
dat is de officiële site van all stars dus daar zal het wel kunnen of zoeken op Google:)
Succes ermee
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Converse does nog ship to europe
Fa van Wonderen in Hilversum is een schoenenwinkel gespecialiceerd in grote maten. Bel hen om info
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het gaat niet om de maat. Ik vraag waar ik losse allstars kan bestellen