Ik start mijn laptop op en dan doet hij gewoon normaal maar later staar er codes ofzo lettersverder kan je nix doen help

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

Waarschijnlijk bedoel je het zwarte scherm bij het opstarten. Staat erbij opstarten in veilige modes? Druk dan op enter. Is dat het niet moet je even kijken wat de laatste letters op het scherm zijn, waarschijnlijk ligt het daar dan aan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wordt je scherm dan blauw en slaat je laptop vast? Die codes bestaan vaak uit x0000008 of iets wat er op lijkt? Schrijf die codes even op en google dan even op die codes. Dan krijg je te zien voor welke foutmelding ze staan. Bv een geheugenbankje die stuk is of foutieve stuurprogramma,s
Succes ermee!