Push op mijn iPhone doet het niet terwijl ik dat wel aan heb staan

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik krijg bijvoorbeeld bij Hyves pas de berichten binnen als ik Hyves aanklik
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En wat is je vraag?

Antwoorden (1)

Ligt er aan wat je precies wilt doen. Als je het over de email push hebt dan moet je ook nog de tijd instellen voor de aantal keren je wilt updaten per uur. Het kan om de kwartier, half uur en om het uur. Als je het over de berichtgeving hebt van je apps dan moet je ook de berichtgeving van de desbetrefende app aanzetten via instellingen>berichtgeving. Dat kan door geluid, meldingen en badges aan te zetten. Maar je moet hiermee oppassen dat je niet te veel doet anders raakt je batterij heel snel leeg(sneller dan normaal).