Kun je twee bestanden bij elkaar zetten zodat ze een geheel worden? Zoja, hoe doe je dat dan?

Ik heb net iets gedownload, maar het is in 2 verschillende bestanden gekomen en die moeten eigenlijk bij elkaar.

Toegevoegd na 4 minuten:
Ik weet niet wat voor een bestand het is. Het lijkt me het meest logisch dat het een videobestand is aangezien ik een film heb gedownload.

Toegevoegd na 24 minuten:
er staat: bestandsnaam.BOV kun je dat met iets aan elkaar zetten en kan dat moet windows movie maker?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.1K
bamibal
13 jaar geleden
Dat ligt eraan wat voor bestanden het zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien is het ook handig om te melden om wat voor bestanden het gaan ;)
sterredag
13 jaar geleden
Als het goed is staat er een bestandsexentie achter naambeestand.extensie wat na de punt staat is van belang. kun je dit niet zien, dan is het bestandstype bekend. en zou je met dubbelklikken erachter kunnen komen met welk programma het geopend wordt en dan kun je dat dus melden.

Het beste antwoord

Dat ligt eraan wat voor bestanden het zijn...
Veel bestanden kun je niet combineren, maar sommige (eventueel met externe programma's) kunnen dat wel.

Toegevoegd na 1 minuut:
Snelle Jelle was me voor. (Heel toepasselijke naam xD)

Toegevoegd na 4 minuten:
Als het twee halve films zijn bijvoorbeeld, kun je ze wel aan elkaar plakken met windows movie maker... Het duurt alleen wel eventjes voordat het klaar is, en de kwaliteit gaat er ook niet op vooruit...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
waar kun je dat movie maker ding vinden?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je Windows xp of hoger hebt (meestal) kun je hem vinden bij start->Alle programma's->Bureau assessouares (ofzo) daar staat hij volgens mij.
Zo niet dan kun je nog eventjes kijken bij Start->Alle programma's->Windows Live (als je die hebt geïnstalleerd).

Andere antwoorden (3)

Als je ze allebei in dezelfde map zet werkt het misschien wel.

Toegevoegd na 1 minuut:
Bv. bij games ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja en nee. Je kan soms bestanden samen voegen, maar dat hangt van het type bestand af. Als het om een betsand gaat wat je gedownload hebt, maar wat fout gegaan is, en ergens opnieuw is neergezet, dan kan je ze niet samenvoegen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan gebruik je gewoon digitaal plakband. Gratis verkrijgbaar bij Hazem Osman.
Niet verder vertellen want anders gaat hij er geld voor vragen!