Wat moet ik nu doen?

Ik heb 2 maanden terug onveilig gevreeën, en nu blijkt uit het onderzoek van de dokter dat het HIV-virus zich verspreid in mijn lichaam. Is hier nogbiets tegen te doen, of is het voorbij?

Groetjes,
Frits

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zo'n vraag zou je niet aan je dokter stellen maar wel aan vreemden die geen medische kennis hebben?
Sorry hoor dit niet erg geloofwaardig!!

Antwoorden (3)

Vanalles aan te doen, het is alleen (nog) niet te genezen. Onwijs rot voor je maar hiv is tegenwoordig een chronische ziekte, geen direct dodelijke zoals 20 jaar geleden. Laat je goed voorlichten door je arts, hij zal je vast verwijzen naar de specialist. Spreek ook vooral met lotgenoten, heel veel succes in ieder geval
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Frits

HIV is een virus die met de huidige medische wetenschap in heel veel gevallen in te dammen is
het is idd chronisch maar je kan er dus ook oud mee worden

wel is het belangrijk dat je het ook bespreekt met die bedpartner (en eventueel latere partners)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Overleggen met je huisarts, want als je verhaal klopt zal je huisarts ook medicijnen voorschrijven. Informatie en steun kun je krijgen bij de HIV-vereniging.
Omdat je hier vraagt wat te doen alsof je huisarts alleen gemeld heeft dat je besmet zou zijn en verder niets, komt je verhaal op mij niet erg geloofwaardig over.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat zei ik enige uren geleden ook al :ongeloofwaardig!
Een arts zal niet(en mag niet) nalaten je verder in te lichten over je vooruitzichten.
En zou je dan zelf niets vragen?
Ik zet hier nog steeds een vraagteken bij!