Een maatschappelijk probleem voor een opdracht maatschapijleer

ik moet voor een PTA cijfer een werkstuk maken over een maatschappelijk probleem.
Maar ik wil niks van politiek, want daar snap ik echt niks van.
en heel veel hebben er al tienermoeders, drugs, mishandeling, dus dat kan ik al niet doen..

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

Je kunt het hebben over de huidige crisis.
Of over de bevolking die zo gevarieerd. De verschillende culturen en religies zeg maar die botsen
Het immigratiesysteem

Ik hoop je hiermee verder op weg te hebben geholpen
Veel succes verder nog met de opdracht
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Over massa-ontslagen overal, voor bijvoorbeeld 40 en 50-jarigen die te jong zIjn om met pensioen te gaan maar te oud zijn voor een ander bedrijf! Uitkeringsmoeilijkheden....