Oranje lampje brandt van motormanagement... Maar heb al ruim 12000 kilometer gereden omdat garage zei kan geen kwaad... Wat ka het zijn?

Wat kan het zijn ik hoorde waterpomp maar kan nog gewoon rijden zonder problemen...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.1K

Antwoorden (2)

Slechte garage, wat gebeurt er als je olie opgaat? Enz enz heel veel andere redenen die heel duur kunnen worden om dat lampje uit te hebben en als er storing is dat het gemeld word.
Zorg dat je op grote problemen wel geattendeerd word!
Het huidige probleem kan uitgelezen worden en misschien niet veel voorstellen.
Maar nu kun je geen andere problemen zien sta daar zeker even bij stil.

Succes
Ps of had je al een afspraak dat het probleem verholpen word? Dan kun je misschien wel even doorrijden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een probleem in het motormanagement ofwel ergens geeft iets een foutnelding, deze moet je laten uitlezen en dan weet je exact wat er aan de hand is. Het kan idd dat het niet erg is (al kan je dan geen nieuwe melding meer zien gezien het altijd brand!!!!) maar het kan ook wel erg zijn... Die melding moet in elk geval eruit want zelfs al is het nu niet erg, een nieuwe melding die misschien wel heel erg is kan je nu niet zien!