Wat kan je doen tegen een droge keel als je net wakker word?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (4)

Water drienke ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
met je mond dicht slapen, dus zorgen dat je neus vrij is. Kan ook wel aan de vochtigheid vd lucht in je slaapkamer liggen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb dat ook altijd, en ik heb gewoon een flesje water naast mijn bed staan. Ik raad je wel aan om een dop op het flesje water te doen, want ik stootte het flesje een keertje om. Ook kan je er een plastic bekertje naast leggen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
weet je het is altijd erg lekker om je tanden te poetsen erg fris succes