Hoe heet die site waar je een plaatje kan invoeren en er tekst uitkomt die van veraf gezien op dat plaatje lijkt?

Dus in zwart-wit, met bijvoorbeeld een M voor iets donkers en een 0 voor iets lichters

MMMMM
M0M0M
MM0MM
0MMM0
M000M
MMMMM
Zo dus een smiley.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

http://www.text-image.com/convert

kies voor zwart/wit de optie monochrome
en bij characters 0M
en upload dan je plaatje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
eigenlijk was die o/m smiley gewoon een voorbeeld hoe je met letters tinten kan maken, omdat in een M meer zwart zit dan in een O