Zijn er hotels die (qua prijs) ook vriendelijk zijn voor mensen die alleen uitgaan?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (4)

Ja, jeugdhotels...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vond de stayokay's wel goed. Niet te duur en je kan kiezen tussen een eigen kamer of een kamer gedeeld met max 5 anderen.
Ook een aanrader als je met 2, 4 of 6 personen bent.
Je kan er ook eten bij krijgen als je wilt.
Minpunt: Er verblijven relatief veel groepen, dus dat kan storend zijn(ik zat er met 2 schoolklassen groep 8)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Weinig, de meeste zijn gebaseerd op de prijs van een dubbel bed kamer.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er zijn alternatieven via het VVV of ANWB te boeken bij mensen thuis.
Voor 1p-kamers in hotels betaal je vaak hetzelfde als voor 2p of ze zijn er gewoon niet. Buiten het drukke seizoen/ feestdagen heb je kans dat het wel lukt.
Ook zijn er dan soms huisjes voor een zachte prijs te krijgen. Het blijft zoeken.

Er is wel een organisatie van vrienden op de fiets, maar dat is aan bepaalde regels gebonden. Dat zijn particuliere adressen waar je over het algemeen niet overdag kunt verblijven. Zie de link voor meer en actuele informatie.