vraagje voor de mannen:Wat willen vrouwen maar niet begrijpen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Buitenspel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

dat mannen ook sexespecifieke eigenschappen hebben.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
en 't was een vraag voor de mannen
- Dat vooral luisteren, en in iets mindere mate praten, erg inspannend is.

- Dat je helemaal iebelig wordt van gefrut aan je gezicht, of je het nu zelf doet of het laat doen.

- Dat iets kopen best aardig is, mits je vooraf een doel hebt (bijvoorbeeld een broek), je recht op je doel (broekenwinkel) afgaat, daar je doel (nieuwe broek) bereikt, en dan klaar bent. Dat het uitermate vermoeiend is als je, op weg naar de broekenwinkel, steeds wordt onderbroken door het zo gehate "wacht even", en je dan een lampenwinkel in moet, en bij het volgende "wacht even" een meubelwinkel, en dan een parapluwinkel, en dan ...

Toegevoegd op 21-06-2009 18:57:02
- Dat winkelen in een vakantieland of tijdens een weekeindje weg pure tijdverspilling is. Als je in het buitenland bent, wil je dat land bekijken. Winkelstraten zijn overal hetzelfde, dus dat had je net zo goed thuis kunnen doen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als vrouw sluit ik me hier GRAAG bij aan. Op alle vier de punten. Maar ik schijn dan ook erg mannelijke hersens te hebben....
+je.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Helemaal mee eens, +1
- Dat als een man zegt "We moeten nu gaan" hij bedoelt "We moeten NU gaan" en niet over een kwartier, na het bijwerken van het gezicht, het fatsoeneren van het haar, het twee keer toe bezoeken van het toilet, het tot drie keer toe wisselen van schoenen, het terugrennen voor de vergeten sleutels die toch niet vergeten waren, want "ze zaten gewoon in m'n tas", het toch nog maar eens een keer naar het toilet, voor de zekerheid...

- Dat voetbal toch best wel leuk is

- Dat het hem helemaal niet zoveel kan schelen "wat die en die nu weer gedaan heeft"...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
''Dat als een man zegt "We moeten nu gaan" hij bedoelt "We moeten NU gaan"''...hahaha ik moet gelijk weer aan die reclame van andrelon denken waarbij die man weg wil gaan en dat hij zn vrouw roept van ''schiet nou oohoop'', en dat zij allang in de auto zit...
Dat een wc bril omhoog doen meer moeite kost dan een wc bril omlaag doen. Op een kleine manier tonen mannen medeleven en mannen krijgen kritiek als ze het bewijsmateriaal laten zien.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vrouwen willen maar niet begrijpen dat ze niet persoonlijk aanbeden kunnen worden, of persoonlijk geliefde kunnen worden... De man gaat nooit, maar dan ook nooit buigen voor een persoonlijke vrouw... Maar als de vrouw eist dat de man moet buigen voor het vrouwelijk principe, dan pas zal hij dat kunnen, en sommigen, heel weinig mannen kunnen dat dan werkelijk... En dan kan de man toegang krijgen tot het diepste in de vrouw, dat is de aarde... Aarde-kwaliteit, dan kan een vrouw rusten in het zijn, de aarde... Altijd aanwezig en hoeft niet meer te doen dan te zijn...

:-))
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat mannen veel primitiever en basaler zijn als vrouwen ons toedichten. Gewoon seks op zijn tijd en wat voer op tafel en de man is perfect gelukkig.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Soort Neanderthaler ?
dat je duidelijk naar mannen moet communiceren en niet indirect. Als je wil dat je man een pak melk gaat halen moet je vragen/zeggen: neem een pak melk mee(en dan neemt ie er ook 1 mee en niet 2). En niet zeggen "de melk is op"... want dat is niet meer dan een mededeling.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heel herkenbaar! En de vrouw achteraf maar klagen "ik heb het hem toch zó duidelijk laten merken!" +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ah, het begint duidelijk te worden. We moeten tegen mannen praten, zoals we tegen een kleuter doen ;)
+1 voor de waardevolle tip
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je mag het noemen zoals je het wil kirsten, als je het maar doet.
Dat auto's meer zijn dan een vervoersmiddel om van A naar B te komen!