waarom begint bijna heel afrika te protesteren?

eerst egypte toen libië en nu marokko?
wat is er aan de hand en kan het voor een revolutie zorgen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
itsme
13 jaar geleden
eerst nog tunesie...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Afrika is wel iets groter dan alleen Noord-Afrika hoor...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Precies...heel afrika is wel erg groot uitgedrukt, alhoewel er in veel afrikaanse landen altijd wel een burgeroorlogje of anderzins onrust woedt.

Antwoorden (2)

zolang er niets is veranderd zullen ze protesteren,,
waarneer er is wat ze willen zullen ze feesten,, en stoppen.
een gewelddadig protest KAN het worden, zodra er agressieve jongeren mee gaan doen die een hele massa kunnen opjutten om te rellen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit is toch geen antwoord op de vraag. Jij geeft antwoord op de vraag, wat is protesteren en niet op waarom
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in-der-daad...
Ze protesteren tegen het regime. Mensen zijn het zat onderdrukt te worden door de leiders van hun land. Opvallend is dat de landen allemaal een (semi) dictatuur hebben. Je kan dus spreken van een revolutie