Wat is de beste soort melk voor het maken van een goede cappuccino? # durftevragen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (4)

Met domo langlekker melk en dan het liefst magere melk want die kookt niet zo snel als volle melk
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Houdbare volle melk van Albert Heijn eigen merk. Lekker stevig en vol schuim!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewone volle melk
Niet lang houdbaar.
In de volle melk zitten de meeste eiwitten en deze schuim je op en krijg je goed nat cappuccino melkschuim.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Magere melk bevat minder vet en meer eiwit wat allebei help voor meer en steviger schuim (kijk maar op de verpakking). Zelf vind ik halfvolle melk lekkerder dan magere melk op de koffie dus gebruik altijd dat.