Zo zeer doet t toch niet als je haar voor haar eruit trekt? Je jan voorverdoven met n ijsklontje, maar het is maar waar je de voorkeur aan geeft
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je trekt haren met wortel en al uit je huid, dus het doet altijd een beetje zeer. Je kunt proberen om eerst met een ijsblokje op de plek te houden, dit verdoofd de huid. Vervolgens de huid goed strak houden en met een pincet de haren er uit trekken.
13 jaar geleden
Ik laat ze altijd harsen, is een keer even een beetje pijn, maar ik vind het fijner dan epileren!