Waar kan je goedkoop een nieuwe iPhone 4 kopen die simlockvrij is in de buurt van maastricht?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (3)

Als je een legale wilt nergens... Illegaal kun je ze voor 400€ of zo hebben, maar dat moet je niet willen lijkt mij...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In de Engelse Apple store kun je een simlockvrije kopen. Bij Borderlinx kun je een adres in Engeland aanmaken zodat Apple je een iPhone levert. Je kunt er ook een halen als je in Engeland bent.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Legaal kan wel in nl, maar alleen tweedehands... Anders moet je even naar Mobistar in België, daar zijn ze simlock vrij verkrijgbaar :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oké maar hoe duur zijn die daar dan ???
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
640 euro voor de 16gb en 730 voor de 32gb... Een simpele zoek op Mobistar had je het antwoord ook onthuld!