Arbeidsconflict taxi branche

Goedemorgen, laatst hebben 2 chauffeurs benzine getankt ipv diesel, natuurlijk beetje dom maar nu wilt de werkgever dat ze de benzine die ze zelf hebben getankt zelf gaan betalen. Naar mijn mening mag en kan dit niet! Wie kan dit bevestigen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (1)

Onzin natuurlijk... Ze zouden alleen maar het verschil tussen benzine en diesel moeten betalen. Dat scheelt nogal als je vol tankt!