hoeveel eilanden zijn er

Hoeveel eilanden zijn er

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
8.7K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Welk land?Hele wereld?

Het beste antwoord

dat is (nog) niet precies bekend, maar het zijn er minimaal 500 en waarschijnlijk maximaal 1000. Afhankelijk van de zeespiegel heb je vandaag een eiland en morgen is het Het verdronken Eiland.
Ik geef je in ieder geval een overzicht van de 500. Veel plezier er mee.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Daar heb je inderdaad gelijk in. Daar had ik niet aan gedacht.

Andere antwoorden (2)

Op aarde? Ontelbaar veel, van piepkleine kale rotsen in de oceaan tot complete continenten (Antartica is ook een eiland).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zie mijn reactie hierboven. Groenland is wel een eiland, maar antartica is weer een continent!
Op zich is alles een eiland, wel heel groot maar Amerika (continent) grenst ook uiteindelijk overal aan water. Zelfde geldt voor alles