van wat bereken je de inhoud met opp grondvlak keer hoogte de verzamelnaam

in het wiskunde boek van vorig jaar was daar een naam voor ik bedoel niet ruimte of 3d figuur maar ik dacht prisma ofzo of trapezium
dus het grondvlak kan alle vormen hebben en dan keer hoogte heb je de inhoud

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

ja het grondvlak kan jnderdaad elke vorm hebben, keer de hoogte en eureka! de inhoud.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

ja, prisma bedoel je.
of balk
of cilinder
of kubus..
allemaal grondvlak keer hoogte,
maar omdat je prisma al zei bedoel je die waarschijnlijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
maar het gaat erom dat het grondvlak alle figuren kan zijn dus dan is het een prisma