Hbo -> universiteit of vwo -> universiteit?

Ik doe havo en wil iets in de small business gaan doen. Kan ik dan beter hbo small business doen en daarna een masteropleiding, of beter eerst mijn vwo diploma halen en dan een universitaire opleiding doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (3)

Als je hbo en daarna uni doet leer je meer dan vanaf vwo naar uni omdat je dan langer met de stof omgaat en dit is ook het minpunt je doet er dus langer over
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wanneer je kiest voor t hbo, kun je na het behalen van je propedeuse (duur: 1 jaar) door naar de uni. Het vwo duurt nog 2 jaar. Ik zeg hbo: je leert meer en het is veel leuker!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hbo lijkt erg veel op middelbare hoor ik vaak, zelf doe ik wo en ik vind t heel chill veel minder gezeik