Als iemand 1 wijze raad mag geven wat zou je dan zeggen?

ik wil dus iedereen zeggen laat nooit je keel amandele knippen. omdat dat zeeerr doet.

wat wil jij ons meegeven en waarom.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
1.6K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wil je nu een vraag stellen of advies geven?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik lees een duidelijke vraag.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je hebt gelijk, vraag is zeker goed, ik bedoel de toelichting, daar zit ook een goede vraag in. Ik bedoelde het eigenlijk heel positief!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
pfff krijg ik nou commentaar op elke vraag die ik stel.

Het beste antwoord

Als je Zingende Vleugels hoort wees dan allert!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (20)

luister naar de ander voordat je spreekt & argumenteerd
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Eerst denken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij een terugkerende pijn niet niks doen maar naar de dokter stappen. Een rugpijn kan bijv. een niersteen blijken. Om maar iets te noemen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Weet wat je zegt. Maar zeg nooit wat je weet...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
en met ontstoken ammandelle leven is lekker?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bemoei je met je eigen bemoeisels.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je mag wel alles eten maar niet alles weten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Goeie raad die ik tegenwoordig helaas bijna wekelijks moet geven, en niet eens alleen aan hele jonge mensen : je kunt elke euro maar één keer uitgeven, en lenen is géén omgekeerd sparen. Oh, en schulden is geld dat je al uitgegeven hebt toen je het eigenlijk niet had.

Niet te geloven hoeveel open deuren je vandaag de dag moet intrappen....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een hypotheek is een heel apart type schuld met een onderpand (!), waar je in Nederland eigenlijk niet buiten kan. Sterker nog, dan zou je in je eigen vingers snijden. Maar er is wel een verschil tussen een hypotheek die je gewoon kunt (blijven) betalen en een tophopotheek waar je beiden jarenlang voor krom moet liggen, en maar moet hopen dat er niks vervelend gebeurd. Het verhaal van de plotseling overleden oppas-oma heb ik iets te vaak gehoord. En tovermiddelen als belegginshypotheken vind ik ronduit dom. Een hypotheek zie ik dus niet als een domme schuld die je moet zien te voorkomen ; het is meer een constructie die past bij de absurde huizenprijzen. Zou je al een huis cash kunnen kopen, dan betaal je hetzelfde bedrag zo ongeveer aan vermogensbelansting.
was je handen na het pissen en poepen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geniet van het leven, het duurt maar even!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Leer van de ervaring van anderen zodat je zelf niet nog een keer het wiel hoeft uit te vinden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Maak gebruik van je talenten.
Anders gezegd,

doe waar je het beste in bent.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wees jezelf, ook al is het nog zo moeilijk
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Houd het hoofd koel en de voeten warm. (aldus mijn Opa)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Luister nooit naar een ander, dus ook niet naar deze raad...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geniet ook van de kleine dingen in het leven
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wijze raad heeft zelden zin. Zelfs als je er speciaal voor geconsulteerd wordt en je graaft in je kennis en doet je uiterste best iemand een zo goed mogelijke raad te geven, waar ze mee verder kunnen, doen ze er niets mee. Het schijnt te komen doordat iedereen van zijn eigen fouten moet leren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Doe wat je echt graag wilt en je zult geen dag in je leven echt aan het werk zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
IEDER MENS HEEFT RECHT OP ZIJN EIGEN LEVEN!!!
ONGEACHT WAT ER OM JE HEEN GEBEURD.

Je altijd maar weer opofferen voor je ouders, kinderen, buren, colega's, familie enz. is een nobel streven, maar jij bent er ook nog! Wie zorgt er voor jou?
Want jij hebt ook recht op een eigen leven!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geniet nu, het is later dan je denkt.