Tijdens de avondmaaltijd (vier personen: 2 volw. en 2 knd.) spelen we het "billen bloot spel; argumenten, filosofie en banale dagelijkse praktijk".

Wie heeft ervaring met dit spel en hoe is die ervaring?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
1K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het klinkt als strip poker.

Het beste antwoord

Leuke manier om een gesprek op gang te brengen. De versie voor kinderen moet id. ook erg leuk zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Tijdens het eten?
De avondmaaltijd?
Nee, tijdens het eten eten wij en natuurlijk komen er ook gesprekken ter tafel al dan niet filosofisch.
Voor of na het eten willen wij graag een spel doen met z'n allen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wij hebben wel ervaring met het "billetjes bloot spel", gericht op kinderen. Heel veel gelachen en ook geleerd van de kinderen.