Ik raakte een rijdende auto aan, die auto stopt, ik vlucht weg maar die man pakt me vriend en maakt fotos van hem en vraag waar hij woont etc.

De man zei tegen hem
Als je niet zegt wie hij is ga je nu met mij naar het polige bureau,. Moet ik aangifte doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (4)

Je vriend moet ontkennen dat die jou kent , jij gaf hem gewoon een lift . Ontkennen is zelfstraf bekenen is doodstraf
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, het beste is van wel. Doe aangifte van fysieke bedreiging. Geeef kenteken erbij als je hebt, en vraag getuigen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Welke bedreiging???? Lekker advies zeg
Gewoon als volwassenen de situatie oplossen, je rijdt toch ook een auto aan? Zou jij daar in zijn geval dan wel blij mee zijn? Nou dan, vergeef z'n domme reactie (zolang het geen fysiek geweld wordt) en los het probleem gezamenlijk op.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Weet wat je zegt, maar niet wat je weet!