wat kan je het beste doen als je een sneetje in je vinger hebt ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.1K

Het beste antwoord

even schoon laten bloeden en een pleister erop. is het wondje dicht en zit het niet op een plek waar je het kan open stoten haal dan de pleister eraf.
frisse lucht is goed voor een wondje

van harte beterschap :OP
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Eventueel ontsmetten en een pleister er op.
13 jaar geleden
Pluistertje op doen en jodium. Van afblijven en wachten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon niks, misschien even het bloed opzuigen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De huisarts bellen is een tikkeltje overdreven, je hebt ook zulke stickertjes die als een tweede huid dienen... Of gewoon wachten tot het stopt met bloeden...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Altijd afdekken met een pleister. Anders komt er a; overal bloed op en b; mogelijk vuil in de wond. Het geneest vrij snel. Dan kan de pleister er de volgende dag weer af.