Foto's onleesbaar na export van MacBookPro

Mijn Mac is te vol met foto's. Ik probeer nu een externe kopie te maken van het hele fotobestand in iPhoto van de MacBookPro (op een USB van 64 GB), zodat ik weer meer geheugen op mijn MacBookPro heb. Dat lukt niet, want ik krijg telkens de volgende tekst: 'De finder kan de bewerking niet voltooien, omdat sommige gegevens in 'overeenkomst "..." jpg' niet kunnen worden gelezen of geschreven. (Foutcode -36)' Hoe los ik dat op?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (1)

Je iPhoto library kan corrupt zijn. Je kunt proberen dit te herstellen door de alt+cmd toetsen ingedrukt te houden, iPhoto op te starten en nog steeds de toetsen ingedrukt houden totdat een menuutje verschijnt waar je kunt aanvinken wat je allemaal wilt herstellen.

Er zijn ook externe programma's in omloop om de library te repareren, waar goede resultaten mee te behalen zijn.

Aangenomen dat je de export functie in iPhoto al geprobeerd heb.