wanneer is iemand een held?

en wie is je held : je vader of moeder of kan het ook je hond zijn?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (4)

Als hij bijvoorbeeld iemands leven red

Maar bijvoorbeeld als een meisje op een jongen verliefd is dan is het ook haar held
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Door onbaatzuchtig optreden een medemens/dier redden.
Het redden op nummer één zetten en er niet bij stilstaan of jezelf gevaar loopt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waneer iemand een heldendaad heeft gedaan waarvan jij dent wooow. Dat ik cool zeg en dan kun je iemand als een held beschouwen dan denk je bv wow op die zou ik wel lijken ofzo
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als die op mij lijkt