waarom mag je met lenzen in niet slapen?

en mag je ook niet een uurtje ofzo slapen en gewoon even 10 minutjes?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (4)

Een uurtje mag best, maar heb je harde of zachte lenzen? Je mag ze 's nachts niet in, want dan gaan ze aan de binnenkant van je ogen plakken! Geen fijn idee!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alleen als je speciale zuurstof doorlatende lenzen hebt. Ik doe ze 1x per maand in.. Dag en nacht! Ideaal!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zeker ideaal!
Ik wil niet zeggen dat het niet kan mijn heeft jarenlang zijn lenzen ook 's nachts gedragen. Maar je ogen krijgen dan minder zuurstof en de bloedvaten kunnen richting je iris gaan groeien. Een goede opticien kan je hier foto's van laten zien. Dat is geen prettig gezicht..U doet hij ze braaf elke avond uit en merkt een groot verschil. Dit gaat trouwens over zachte lenzen weet niet of de gevolgen met harde lenzen hetzelfde zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het lijkt me niet verstandig inderdaad zoals anderen al beschreven maar ook voelt het vreselijk aan je ogen als je wakker wordt.. Ik heb zelf zachte lenzen en ik heb al vreselijke prikogen als ik even 10 minuutjes indut laat staan een hele nacht slapen..