Hoe kan ik mij iphone 3g downgraden?

Ik wil mij iphone downgraden om het te kunnen jailbreaken, iemand enig idee hoe dit moet?

Ik heb nu versie 4.2.1 ofzo maar als ik naar jailbreakme.com ga zegt het dat mijn iphone versie 4.2.1 is en dat ik die moet downgraden.

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (3)

Download gewoon via www.greenpois0n.com kijk op yoitube net zo makelijk! Heb ik ook downgrade is echt veel te veel gedoe je had je shsh gegevens op moeten slaan... Heb e dat?? Ja dan moet je tiny umberela Downloaden en in de recovery mode zette enz. Veel te moeilijk!! Doe nu gewoon met greenpois0n
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik had paar dagen terug ook versie 4.2.1 toen heb ik gedowngrade naar 4.1 toen kon ik jailbreaken. Als je wilt downgraden dien je een programma te gebruiken genaamd tinyumbrella. Daarmee kan je oude bestanden (SHSH Blobs) van versie 4.1 van je phone afhalen en op je pc zetten. Dan moet je op internet het IPSW bestandje van iOS 4.1 downloaden en via iTunes je apparaat aansluiten. Hou left shift ingedrukt en klik op herstellen. Er wordt een venster geopend. Browse naar het IPSW bestand die je hebt gedownload selecteer het en laat iTunes zijn werk doen. Als je het niet snapt ga dan naar de site redmondpie.com daar staat de tutorial die ik heb gebruikt. Succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hoeft niet te downgraden
Gewoon bij Greenpoision jailbreaken
Het is mij zelf ook gelukt!