Hoe raak je minder snel afgeleid?

ik moet eigenlijk heel hard leren maar ben telkens toch weer wat anders aan het doen...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (3)

iphone aan de kant, en je gewoon richten op je toekomst.

doelbewust bezig zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Stekker internet er uit trekken, computer en tv uit en hard aan de slag gaan.

Toegevoegd na 56 seconden:
Zet een wekker op een uur. Als die afgaat, mag je even 5 minuten pauze voor benen strekken en wat drinken halen. Succes!
13 jaar geleden
Probeer een koptelefoon te kopen waar geen geluid door kan, niet om muziek op te streamen maar om je oren te isoleren.

Studies tonen aan dat de aanwezigheid van je telefoon (of elk ander technisch apparaat) schadelijk is voor je Concentratie. Dus telefoon weg!

Probeer jezelf 'op te sluiten' in een ruimte. (niet letterlijk)
Doe de deur dicht en vraag of huisgenoten je niet willen storen.
een jaar geleden