Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe duur is een kindje adopteren?

niet dat ik het nu wil maar ik vroeg het me af ik heb zelf namelijk geen idee.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
640

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Kost geen geld toch? Alleen verzorging... Liefde is ontbetaalbaar.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
juist.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Was dat maar waar... Helaas werkt het in de praktijk anders en betaal je zo €15.000 nadat je cursussen en wachtlijst hebt gehad...
tuurlijk kost dat wel geld. daar doet zo'n moeder het ook voor een groot deel voor want daar kunnen ze heel veel geld mee verdienen. volgens mij wel iets van 10.000€ of zeg ik nu iets heel raars?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Natuurlijk doen die moeders dat niet voor het geld, als je te arm bent om je kindje een goede toekomst te bieden, is ter adoptie aanbieden een daad uit wanhoop en vooral uit liefde, want je weet dat het dan een betere toekomst tegemoet gaat.
Dat ligt eraan uit welk land Het ene land vraagt € 10.000 en een ander land vraagt € 20.000
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En je moet een heel traject afleggen en dam kom je pas op een wachtlijst als alles goed is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omg. Dus al die mensen die iemand adopteren hebben centjes? Wel lief van die mensen dan hoor...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En geduld!
Zo'n €35.000
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding