Hoe moet een 11 jarige van 1,67 m afvallen die nu 68 kilo is?

Please help me!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (4)

Niet je bent nog te jong om echt af te vallen bind ik
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geen patat, pizza, pannenkoeken etc.
Niet snoepen en gaan sporten!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat Riley zegt. 3 gezonden maaltijden per dag in gemiddelde hoeveelheid, 30 min per dag intensief bewegen... Meer bewegen=meer afvallen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je begint je dieeet op te bouwen, door elke dag of week je tussendoortjes, snacks etc. Te verminderen. Langzaam opbouwen. Want als je in keer helemaal wilt stoppen met tussendoortjes, snacks etc. Houd je dit minder lang vol. Gwn langzaam verminderen, of je snacks vervangen door gezonde dingen. In het begin zal het het moeilijkst zijn.