Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wat moet je doen als je denkt dat de condoom na een jaar nog steeds in je vagina zit?

mijn vriendin heeft een jaar geleden met iemand seks gehad, en toen is de condoom afgegaan, en ze zijn gewoon door gegaan, en nu is ze bang dat het iets ergs kan doen, met later met kinderen krijgen

Toegevoegd na 6 minuten:
want ze heeft ook niet gemerkt als de condoom er uit is gekomen, of hoe je dat niet perse te voelen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
942
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zit je niet stiekem zelf met dit probleem, ipv 'een vriendin'
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee me vriendin, want ze durft er met niemand er over te praten

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik vermoed dat ze het dan allang gemerkt had aan vreemde afscheiding, maar als ze het zeker wil weten, moet ze naar de huisarts. Als er iets zit dat er niet hoort, kan die het er zo uitvissen, en als er niets zit, weet ze het tenminste zeker.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Best is naar de huisarts gaan!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haar lichaam had dat condoom er waarschijnlijk al lang afgescheiden (eruit geduwd), het lijkt me vrij onwaarschijnlijk dat het er nog zit. Maar de enige echte oplossing is naar de huisarts gaan
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
okee, dus het kan zijn dat ze het niet gemerkt heeft dat het er al uit is gekomen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja hoor, zo'n ding glibbert gewoon naar buiten. De binnenkant van de vagina heeft vrij weinig gevoel, dat moet ook wel, want er moet ook een kind langs naar buiten kunnen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
oke, dankje wel, dan kan ik haar wel gerust stellen denk ik toch
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Helaas "glibbert" zo'n ding dus niet altijd naar buiten. Ik ben er ooit, na 3 weken moed verzamelen, mee naar de huisarts gegaan. Ik schaamde me rot, hij lachtte zich suf, maar die condoom zat er dus nog wel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
oke, ma na ruim een jaar dan?
voelen en kijken met een spiegel
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dokter... Die ziet t binnen 2 min en kan je vertellen of je je zorgen moet maken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding