Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik mijn pc resetten

Hoi, ik heb een hele slome hp laptop
Ik wil hem graag resetten maar hoe moet dat?
Ik heb trouwens Windows xp er op staan
Alvast bedankt,
Tom

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
728

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je moet de pc in veilige stand starten. Dan zoek je naar systeemherstel. Nou kun je gewoon een tijd en datum instellen, waar je naar terug wil. Denk er wel aan om belangrijke files extern op te slaan. Succes ermee.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja zeker, ik heb zo bij verschillende pc's virussen verwijderd, en ik had de intentie om een oude pc sneller te maken, nadat ik de belangrijke files op een external hdd had gezet, probeerde ik dit. Het resultaat was zeer geslaagd!

Andere antwoorden (2)

De beste remedie is om windows opnieuw te installeren. Alle troep, die je computer langzaam maakt, wordt daarmee grondig verwijderd.

Wel even van tevoren een back/up maken, van de informatie, die je wel wil behouden.
(Lees meer...)
13 jaar geleden
Umm bij start staat er Zoeken daar moet je %temp% intoetsen dan krijg je allemaal dingen te Zien die je kan verwijderen. En schijfopruiming en defragmenteren kan je ook doen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding