Waaarom heeft een opblaasluchtbed altijd van die rare ribbels?

Ik lag er gisteren nog op en ik dacht waarom zijn die niet gewoon plat dat ligt 10x beter!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
3.2K

Antwoorden (2)

die zitten erin om het geheel een beetje platte vorm te geven anders zou het een bol ding worden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha! Inderdaad! Ik zag het ff voor me...
Als je luchtbed helemaal glad zou zijn, zou er veel meer lucht inmoeten. Je hebt er, die een ong. 12 cm brede zijkant hebben, en die liggen meer als 'matras', maar die zijn wat duurder dan die met die langwerpige ribbels.

Als je het ribbelbed niet te hard opblaast, ligt het best redelijk, hoor - je moet, als je er languit op ligt, nét de grond niet meer voelen. (als je er eerst op gaat zitten, zit je met je kont op de grond...door te gaan liggen, verdeel je de lucht, en dan moet je de grond dus niet meer voelen). En dan slaapt het okay, weet ik uit ervaring. Vooral, als je er een 'normaal' kussen oplegt.