Wie heeft er ervaring met ooglaserbehandeling? Goede en slechte ervaringen !

En:wordt het vergoed?
Is het pijnlijk?
Ik denk er over,maar vindt het een beetje eng.Terecht?
Ik hoor het graag.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Je hebt verschillende methodes. Lasek, lasik. Zoek maar op internet voor verschillen. Heb zelf geen last gehad van de ingreep. Daarna een week thuis in bed gelegen. Dat vond ik het ergste. Je kan niets doen en je ogen kriebelen, maar je moet deze steeds desinfecteren en insmeren. Daarna mocht ik gelukkig weer met licht kijken. Licht deed de eerste paar weken nog pijn. Daarna steeds minder. Mijn tip: doe deze ingreep in de winterperiode!!
Heb nu ruim 6 a 7 jaar plezier. Maar let op, ze geven geen garantie hoelang je geen brilnodig hebt. Je kan bv pech hebben en weer na 1 jaar weer een bril nodig hebben. Hwt is altijd een gok.

Een vriend heeft het voor mij laten doen. Het leek eerst goed te zijn gegaan, daarna zicht minder bij avond/nacht. Moest gecorrigeerd worden. Niet gelukt. Heeft dus weer een bril en een dure rekening van 5000 euro. Maar wel een gratis zonnebril op sterkte gekregen :-)

Dus honderd ervaringen, en honderd meningen. Het is een keuze, en indien het slecht afloopt...... Heb je veel pech.
Maar ik ben blij met mijn resulultaat!