In nederlandse films komt (veel) seks en naakt voor maar is dat ook allemaal echt?

Oke ik snap dat ze niet eecht seks hebben maar zijn ze wel allemaal echt naakt enzo want dat lijkt me nog al .. Tja ongemakkelijk.. OHJA WAAROM zo veel in nederlandse films.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.9K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat vraag ik mij ook af... En als ze dan iets fout doen of lachen, moet alles weer op nieuw van gekreun tot gehijg :S?!

Antwoorden (4)

Kennelijk verkoopt het goed. Ik gok dat het naakt wel echt is, en dat ze de seks acteren ;-)
En ja, als een scene misgaat, moet ie over.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tja, Nederland hoort toch een land te zijn zonder taboes???
Er zullen weinig acteurs/actrices durven toegeven dat ze dat niet als ongemakkelijk hebben ervaren, maar erbij horen of niet,das het punt denk ik.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij dat soort scene's is de zowel de man als de vrouw compleet naakt. En de man mag geen erectie krijgen, wat nog moeilijker is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er wordt vaak gewerkt met een "closed set" als de scene gedraaid wordt. Dit houdt in dat er op dat moment alleen crewleden aanwezig mogen zijn die op dat moment echt nodig zijn. De cameraman, geluidsman, opnameleider etc. Dus zo min mogelijk mensen in de buurt om het de acteurs zo makkelijk mogelijk te maken. Acteurs zijn altijd echt naakt. Simpelweg omdat je het ziet als het niet zo is. En omdat een man niks kan doen tegen een opkomende erectie wordt het geslachtsdeel van de man vaak afgeplakt.