Hoort de home button van een iphone4 geluid te maken als je er op drukt?

Als ik er op druk maakt hij een beetje geluid. Hoort dit of valt het
Me
Nu pas op?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (4)

Ja dat is normaal!
Dan voel je zeg maar dat je het 'goed' hebt gedaan ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hoort hem een heel kleinbeetje omdat het een drukknop is
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb er nu ook zelf opgelet, inderdaad, nooit echt opgevallen, 3G heeft t ook :) dus geen paniek ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja. En als je er dubbel op klikt kan je meerdere dingen openen