gewoon de winkel binnen gaan en vragen om het mest simpele dat er is. Ik heb dus een prepaid voor 30 euro incl 5 euro beltegoed.
Zolang je er niet mee hoeft te internetten, foto's maken of wat dan ook, prima apparaat (radio zit er wel op trouwens)
anneliez
13 jaar geleden
Als het alleen gaat om de telefoon, zou ik zeggen marktplaats of ebay. Tweedehands heb je goede toestellen voor weinig. Als het ook om een abonnement of prepaid gaat dan is het een heel andere afweging.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
neem gewoon zoen abonnement bij telenet krijg je toutschkreen voor µ1 euro
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
flyingcrow
13 jaar geleden
dan heb je de kosten van een abonnement!
Ik zag bij de Ah dat de mobieltjes afgeprijst zijn. (Stonden bij de klantenservice)
13 jaar geleden
Loop bijvoorbeeld eens een Kijkshop of een Mediamarkt binnen. Voor twee of drie tientjes heb je daar een goedwerkend toestel met een prepaidkaartje.
Wil je werkelijk goedkoop zijn, koop dan sowieso geen abonnement!

Kijkshop heeft ze ook online te bekijken:
selecteer wel even de prijs goed, naar oplopend, dan zie je de goedkoopste varianten bovenaan staan.
http://www.kijkshop.nl/producten/4842-4849/telecom/prepaid_op-prijs/index.asp

Zelfs Mediamarkt heeft goedkope (simlock-vrije) toestelletjes, maar die maakt daar geen reclame mee, maar in de winkel hebben ze er bakken vol van. Zelfs Nokia's van 3 tientjes.

Kijk nog even bij www.bellen.com welke provider het best bij jou past.
De winkel die toestelletjes verkoopt, verkoopt ook simkaarten.

www.simyo.nl ken ik niet, maar schijnt erg goedkoop te zijn. Je kan daar je simkaart kopen, en elders een goedkoop simlock-vrij toestelletje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vraag in je omgeving of er iemand een mobieltje over heeft. Veel mensen kopen regelmatig een nieuwe of krijgen er een bij een abonnement.
Zo kwamen mijn kinderen ook vaak aan hun telefoons.

Toegevoegd na 29 seconden:
wel even opletten of hij simlock vrij is
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
en op veel plaatsen, bij mij op de weekmarkt zelfs
voor 7 euro
kun je een mobieltje simlockvrij laten maken.
Super goedkoop. Voor Euro 20,00 heb je er een. Als het nog goedkoper moet, de meeste mobiele bellers hebben er nog wel een liggen van een vorig abonnement die je waarschijnlijk zo mag hebben. Vraag even rond in je omgeving.