Waarom ben ik elke ochtend rond 6 uur wakker ongeacht hoe laat ik de avond daarvoor naar bed ga?

Ga ik om 2200 uur naar bed word ik om 6 uur wakker en als ik om 2 uur naar bed ga word ik ook om 6 uur wakker Elke dag weer Ik hoef er nooit vroeg uit dus het is niet een aangeleerde opstaan tijd Daarna kan ik ook niet meer slapen dus ben moe als ik laat naar bed ben gegaan

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
2.1K

Antwoorden (3)

Dat heb ik ook misschien ben je gewend geraakt dat je zo vroeg opstaat?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Biologisch klokje...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is er veel natuurlijk licht als je wakker wordt? Maak het wat donkerder. Springt de verwarming misschien om 6 uur aan? Maak het wat kouder op je kamer.
Probeer anders een slaapmasker en wat oordopjes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb en doe ik allemaal dus daar ligt het niet aan Bedankt iig