Wat is oogstront?

Mijn vriend heeft altijd vieze oogstrontjes, hoe komt het dat hij dat heeft en ik niet?!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

Dat licht eraan hoeveel vuil er in je oog zit en hoeveel vocht je oog produceerd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://www.goeievraag.nl/vraag/oogsnotjes.74399

is al eens beantwoord.

Het is het vuil dat het oog afstoot. Dat wordt een strontje Of een triepje, zoals ze dat in onze omgeving noemen.
Met een schone vinger verwijderen of met de punt van een zakdoek.

Per persoon verschillend. Lang niet iedereen heeft dat.
Vroeger, herinner ik me, zat ik in een klas naast een meisje dat het altijd dat ging opeten. Ik zie het ineens weer voor me. Goor....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoer noemen we het gewoon 'slaap' :-)
Wat een vieze woorden gebruiken mensen daar toch voor..