Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe is het te verklaren dat de VS 9jr na dato Bin Laden nog niet gepakt hebben?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
699

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik geloof dat hij gebruikt word door de VS als propagandamiddel in hun angststrijd om de bevolking ervan te overtuigen nog meer oorlogen te beginnen in het midden-oosten.En de islam is een mooi middel om oorlogen te rechtvaardigen.

Verder is bin laden een vriend van de bushfamilie en een machtige vriend in de olieindustrie.

9/11 is naar mijn mening ook helemaal niet bewerkstelligt door ilsamitische fundamentalisten maar door de regering van de VS,maar dat is een andere discussie waard...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Dat hij wellicht al lang dood is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zal wel weer een complotdenker zijn. maar ik denk dat ze hem eigenlijk niet willen pakken. Dat zou grote problemen kunnen opleveren.

Net zoals Mladic nooit is opgepakt (dat zou Frankrijk in grote verlegenheid hebben gebracht)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Van mij mag je in complottheoriën denken, maar waarom hebben ze dan wel Saddam gevonden en opgepakt?
Omdat ze hem liever ergens laten leven, om hun (oorlogs)machine te laten draaien. En met succes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bin Laden wordt gebruikt als een personificatie van de VIJAND van de VS. In dit tijdsgewricht waarin we leven is het waarschijnlijk belangrijk om alle kwaad te kunnen onderbrengen. Men strijdt dan tegen een instantie, en niet tegen al die verschillende anti-initiatieven.

Volgens mij is hij allang dood.

Dat neemt niet weg dat er wel diverse organisaties zijn die nogal kwalijk voor onze cultuur zijn, maar die heten echt niet allemaal Al Qaida met Bin Laden aan het hoofd.

Tenminste zo denk ik erover. Want weten doen we het niet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hij wordt door pakistan beschermd
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding