links handigen hebben wel vaker ongelukken met machines dat is bewezen......

ik heb zelf een relatie gehad met een links handige en het lijkt net alsof de hersens anders werken dan bij rechtshandigen .... maar daarover heb ik nooit echt wat gelezen....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Over die ongelukken:
Ware het niet dat deze veronderstelling dan weer geheel voorbij zou gaan aan het feit dat het juist de voor rechtshandigen ontworpen machines zijn, die de ongelukken van linkshandigen beïnvloeden. (cirkelzagen, boormachines, schuurmachines, kettingzagen, elektrische grasmaaiers, e.v.a.)
Linkshandig maakt je creatiever, slimmer want je moet vlug reageren op elke situatie, dat maakt het wel uniek en ik zie het als een gave.
Bij ons zit het echt in de familie. Mijn oma, ik ,mijn neefje en mijn broertje zijn allemaal links. Waar ik me wel eenorm aan stoor is dat het verschrikkelijk moeilijk is om te schrijven. Want je ziet niet wat je schrijft en als je het terug leest dan klopt de zin niet helemaal, en je gaat met je hand door de inkt, wat vlekken veroorzaakt over het papier, en daarom gebruik ik ander papier om de geschreven tekst af te dekken. En vervolgens is het eindresultaat dat je beginletter en je eindletter een centimeter in de hoogte verschilt.