Veel vrouwen hebben geen interesse in auto's en ook niet in de verkoop daarvan.
ronron1212
13 jaar geleden
omdat mannen er uren over kunnen doordrammen
en vrouwen daar niet de zin in hebben
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
en als aansluitng op het vorige, ik denk dat veel mannen het niet geloven dat vrouwen iets van auto's afweten
anneliez
13 jaar geleden
Ik denk in 9 van de tien gevallen als er een andere auto moet komen de man in actie komt.
Een man zal zich van het advies,wat de auto betreft niet zo veel van een vrouw aantrekken.
Het is eigenlijk een mannen wereldje op zich,de auto handel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Auto's en de verkoop daarvan is echt iets voor mannen en ik denk dat een vrouwelijke verkoopster niet werkt bij de mannen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat het imago van een autoverkoper doorgaans niet bij een vrouw past....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hallo RobbertPaymans,

Omdat dit altijd een typisch mannen beroep WAS.
Binnen nu en 10 jaar zul je steeds meer vrouwelijke autoverkoopsters gaan zien.
Er is zelfs een site voor www.autoverkoopster.nl .

Het automerk Infiniti gaat ook al aan de haal met autoverkoopsters(zie bron)

Groeten Leonard
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat autoverkopers ook veel aan auto's moeten bouwen. En dan moet je sterk zijn en vies worden en daar hebben vrouwen geen zin in.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat een vlotte babbel in de autobranche eerder een mannen ding is. De vrouw is meestal alleen maar goed als versiersel bij een mooie auto!
Rare is wel dat een auto verkoper altijd de man aanspreekt als je als echtpaar naar een andere auto op zoek bent.
Erg dom overigens want uiteindelijk is het meestal de vrouw die bepaalt of de koop doorgaat of niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
daar heb je helemaal gelijk in+