Vegatarisch gehakt is niet geslacht dus er is geen sprake van halal of niet?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vegetarisch gehakt is geen vlees. Halal vlees wel, dus nee.(ben vegetariër)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gelukkig niet zeg
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Halal is een islamitische term waarmee wordt aangegeven wat voor moslims toegestaan is.
Groenten, vruchten en dranken, (met uitzondering van alcoholische dranken en verdovende middelen) zijn zonder bijzondere bewerkingen toegestaan voor consumptie.

Dus vegetarisch gehakt (als er geen gelatine in zit) is halal.