Op deze app Gelezen dat je met fring gratis kan bellen. Waarom moet ik dan credits kopen?

Of ben ik gek of snap ik het niet

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

Je kunt gratis bellen met alle personen die ook Fring op hun mobiel hebben geïnstalleerd. Dit is ook via de website terug te vinden. Tevens zijn daar ook de tarieven terug te vinden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je naar vaste of mobiele nummers wilt bellen kost het geld (credits). Die kan je met creditcard/paypal kopen.