Ik vind het raar dat fanta slechter voor je is dan cola want het blijkt dat daar nog meer suikers inzitten dan als in cola!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.6K

Antwoorden (2)

Ik dacht dat er meer suiker in cola zat.. Maar als dat andersom is dan is fanta dus slechter ja
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waar haal je die informatie dan vandaan? Dat klopt echt niet, dat fanta slechter zou zijn dan cola. Want in cola zitten schadelijke stoffen en in fanta - behalve de grote hoeveelheid suiker - niet. Maar wat je veel beter kunt gaan drinken is een deel echt sinaasappelsap aangevuld met sodawater (of spa rood). Levert hetzelfde soort drinken op, maar is veel gezonder!
Amadea